اگر فقط جای خالی دیگران بود، غصهای نداشتم. آدم هرجور که بتواند، با جای خالی دیگران کنار میآید؛ امّا جای خود من خالی است و این جای خالی دیگر شوخیبردار نیست.
#دن_کاسمور
+ نوشته شده در دوشنبه بیست و یکم مهر ۱۴۰۴ ساعت 23:6 توسط هیچکس
|
🌾 خشت بر خشت زوایای جهان گردیدم